Vogue

Remember i told u i m gonna post on Vogue few weeks ago? YES.. i m blogging it now..haha! i noe its kinda few weeks late and everyone has oledi posted theirs.. =)

I went to Vogue hmm.. 3 weeks ago if not mistaken. It is a newly opened cafe just somewhere VERY near my house.. no even need a 3 minutes to reach there i think.. hehe! well.. the concept is good.. and its very comfortable inside. =)

I like this one the most.. it looks classy.. and BRIghT!!! 

Also.. we have normal but comfortable cushion seats… 

And this little space here.. i love this square as well.. and u can owes lying down and online.. Yes..! they do HAVE wireless.. 

Ok..lets see what to eat? well.. Vogue served both western and asian cuisine.. We ordered western but majority of the people there ordered asian.. perhaps i shud try the asian cuisine too!

Ting’s Hot chocolate.. she say she loves the cup!

Tim’s oreo milk shake.. ahem ahem.. Milk Controversy hor!

My ManGo Tango!! i m loving it can!! love love! got fresh fruits over it.. hehehe! Gordon ordered the same and he likes it too!! *winks*

Our seafood basket.. Hmm.. actually its full of onions.hehe!

The mixed grill.. hmm.. we just love the SAUCE.. its mushroom sauce but its different from others.. =) 

Fish and Chips.. Hmmm.. no comment.. try others thats what i wanted to say. *winks*

Complimentary Fruits..! 

Bloggers! hahaha.. this is what bloggers do when food is served!! 

and what are the girls doing??

Gossiping! *nyek nyek!*

Related posts:

Green Curry
Carvery Restaurant Kuching
Omg! 3 kgs in a week?!

6 Comments on Vogue

  1. ApRiL
    October 1, 2008 at 1:01 am (9 years ago)

    omg..don u just love to eat???
    lol
    just realize u always post about fooooddzzzz~~~
    yuuummmyy ^_^

    Reply
  2. ~YienYien~
    October 1, 2008 at 2:31 am (9 years ago)

    hahahah!! i owes love foood!!!!!!!!!!!

    Reply
  3. TmoT
    October 1, 2008 at 8:18 pm (9 years ago)

    wad bloggers la ahhaahah!!!
    photographers sounds better HAHAHAH!!!
    wanna go back there to drink again!

    when ah?

    Reply
  4. lo^ngiaO
    October 1, 2008 at 8:38 pm (9 years ago)

    aiyerrr….tat ting’s hot chocolate looks like…..”wash feet eh water” coz it looks so biG!!!*LOL* jk jk…

    Reply
  5. ~YienYien~
    October 1, 2008 at 10:04 pm (9 years ago)

    [tmot] hehehe! bloggers oso sounds nice la hor!! i wan mango tango!!!

    [lo ngiao] hahahha!! not big la.. but the cup very cute mo.. and the hot chocolate is nice!

    Reply
  6. jimmychin
    October 3, 2008 at 8:23 am (9 years ago)

    i went there 3 times oledi… not bad…
    until the owner noe me liao.. lol

    Reply

Leave a Reply