Charcoal Bread!

i just have my medicine 2 hours ago and duno why this time it dint make me sleep… hmm.. must have been sleeping for too long liao.. kekeke!!

So lets update my blog a bit.. kaka! it was weeks ago when i try out this!!

Some may tried it b4.. some may not…

Its a charcoal bread!! muahaha! amazingly.. it was BLACK in colour.. really black one eh.. it cost around rm 3.40 for 3 pieces if not mistaken…

huhuhu!! oh.. safe to eat of coz….

PS: i got sick not bcoz of the bread la hor.. hehe!

Related posts:

Homecook is still the BEST!
Melbourne : Who doesnt love Eggs Benedict?
Thanis's Recipe, Suki-Ya, Ikea Meatballs

13 Comments on Charcoal Bread!

  1. ahpaul
    January 15, 2009 at 3:10 pm (9 years ago)

    aiks! how come bread got this kind of colour? overcook? sao jiao de? hehe… ;p

    Reply
  2. annant
    January 15, 2009 at 3:47 pm (9 years ago)

    what’s da taste like?
    charcoal-ish? :S

    Reply
  3. ~YienYien~
    January 15, 2009 at 4:03 pm (9 years ago)

    [ahpaul] hehee.. i was shocked when i first saw it too.. muahaha!! punteng like that one la.. its called charcoal bread bah..

    [annant] hellllo aaannna! hehehehe!! hmmm.. it kinda taste like NO taste.. like normal bread at least got the bread taste rite? this one is totally tasteless.. not very yummy lo.. hehehehe

    Reply
  4. ahlost
    January 15, 2009 at 7:06 pm (9 years ago)

    o_O Since when got such bread geh? Where did you buy that wor?

    Reply
  5. LeeChien
    January 16, 2009 at 2:02 am (9 years ago)

    i kinda like charcoal bread, but it’s not sold at everywhere..

    Reply
  6. TMOT
    January 16, 2009 at 9:26 am (9 years ago)

    organic stuff hor… me and gor’s family drink charcoal water ler
    and everywhere in the house also got charcoal.

    u should try shulamite

    its healthy food.

    Reply
  7. annna
    January 16, 2009 at 10:45 am (9 years ago)

    after eat will be black ma?

    Reply
  8. yienyien
    January 16, 2009 at 11:14 am (9 years ago)

    [ahlost] muahahahah!!! got got.. i bought it at TAka at RH plaze there… wuakaka.. not bought la.. was given by the tauke nio to a fren.. then i nyek a bit..

    [LeeChein] hehe.. nice meh?? no taste one leh.. hmm.. next time shud try it with butter.. muahahhaa

    [tmot] heheh.. yalo! u noe then good.. u n gordon are so organic hor.. next time my breakfast shud try charcoal bread with shulamite and sit beside some charcoal and eat.. wuahahaha! healthy chin ar..

    [annna] muahahaha!! u think le??? *looking at the mirror*

    Reply
  9. ahlost
    January 16, 2009 at 11:57 am (9 years ago)

    Ohh.. ” a friend” *LOL*

    Reply
  10. amy
    January 16, 2009 at 4:00 pm (9 years ago)

    wow.. how’s the flavour? never seen a very black bread before in my life hehe looks abit yucky though, taste might be great hehe

    Reply
  11. ~YienYien~
    January 17, 2009 at 2:00 pm (9 years ago)

    [ahlost] yea.. its MEMANG a fren.. a fren in BAKERY industry ma.. so the taukenio giv some lor.. noty rose!!! *merajuk*

    [amy] hehehe!! i oso never seen it b4 wor.. but it taste very normal lor.. simply tasteles.. don even have a taste of bread. keke..

    Reply
  12. JaM
    January 17, 2009 at 3:15 pm (9 years ago)

    i want some of those dearie…. please get enough rest so you’ll get well. mwahugs

    Reply
  13. wombok
    January 18, 2009 at 12:00 am (9 years ago)

    It looks delicious!

    Reply

Leave a Reply